Bende 15 pro mavi kullanıyorum 10 numara telefon şarjı da ilkten hızlı gidiyordu 1 ay oldu pili oyun oynasam bile 1 günü rahat yetiriyor. Tavsiye ederim kamerası çok devşet 14 pro'yu katlar. Isınma sorunu hala çok az da olsa var ama sıkıntı yaratmaz. YD al geç