Hocam, idare ederim aslında. Ancak o zaman kaçtan çıkar, döviz kuru ne olur onlar kafamı kurcalıyor. Yani iphone biliyorsunu döviz arttıkça değeri düşmüyor. Yani elden çabuk çıkarıyorsun.
Hocam kenara 2000 / 2500 dolar para koyun bırakın aynı hesaba gelir.
Ben kasa değiştikçe alıyorum şahsen daha mantıklı oluyor en azından bir esprisi oluyor benim 12 pro max zaten kılıfta biri uzaktan baksa 14 ile 15 ile aynı tas aynı hamam neredeyse o yüzden gerek yok