Hocam kenara 2000 / 2500 dolar para koyun bırakın aynı hesaba gelir.
Ben kasa değiştikçe alıyorum şahsen daha mantıklı oluyor en azından bir esprisi oluyor benim 12 pro max zaten kılıfta biri uzaktan baksa 14 ile 15 ile aynı tas aynı hamam neredeyse o yüzden gerek yok
Hocam, aslında şöyle düşünüyorum. Şu an için aktif olarak çalışıyorum. Aileme destek için borcu ben üstlendim. Her ay ata altın alıyorum 12K civarında. Kalan parayı da bir şeye kullanmak istiyorum. Köşeye her ay zaten 5K parayı Euro yapıyorum. Ancak yine de bir şeye yatırım amaçlı veya boşa para harcamamak amaçlı bir şeyler yapayım diyorum. Bilemedim.