Chezima_Mayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanan arkadaşlarım genel olarak memnun degil . Bende alıcaktım 14 promax kullanıcısıyım . 15 deki problemleri duyunca vazgeçtim

Nedir bu problemler hocam ?