Hocam, o bunu her telde yapıyor. Seviyor yani

Ama ben öyle yapar mıyım ,bilmiyorum. O zaman ki durumum ve süreç neyi gösterir bilmiyorum açıkçası.
P30 cihazı pandemiden önce aldım. Hala kullanıyorum.
Aslıdna P60 Pro düşünüyordum. Ancak google ve malum piyasası Apple gibi değil. Yani Google olmaması acaba sorun yaratır mı bende bilemedim
bide şöyle birşey var hocam. geçen yıl 40a alıp bu yıl 53 e satmış. Enflasyon nedeniyle onun aldığı 53bin i geçen yıl a göre 30 falan olarak hesaplayın siz.
Telefon olarak ben ömrümde Samsung harici kullanmadım. Uzun ömürlülük ve fiyat karşılaştırması yapıldığında gayet başarılı ve üstelik çok sade ve anlaşılır bir arayüze sahip.