mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an da P30 kullanıyorum. Sorunum yok, gayet iyi ve sorunsuz şekilde kullanıyorum. Ancak bir yandan fiyatların artması bir yandan da Apple tarafında iPhone ürünlerin değerinin fazla düşmemesi. USD bazında yine değer düşüyor ama try bazında öyle gözükmüyor

Bir de malum Döviz kuru arttığı için fiyatlarda hep yükseltme oluyor. Arkadaşım devamlı alıyor. Geçen yıl 14 Pro'yu 40a aldı 54e sattı. Üzerine 10 Bin TL falan koydu 15 Pro aldı. Her yıl böyle yapıyor. Sende yaparsın diyor bana. Mantıklı da geldi. Ayrıca arkadaşım destek çıkacak ve 13 BİN TL kadar verecek. Yani cihaz bana 50 bin civarına gelecek. Ve Yapı Kredi Ticari kartım olduğu için de 6 Taksit ile vade farksız alma imkanım olacak.

Ayrıca işte ısınma sorunu, renk atması sorunu ve daha bazı sorunlar da kafamı kurcalamaya başladı.

Yani ortalama 40K civarında bir çekim yapacağım kart ile. 10 Bin TL civarında nakitte ben vereceğim. Ancak yine de gözüme çok büyük geliyor bu rakamlar. Ne bileyim araba falan alıyorduk 6-7 yıl önce bu paralara



Ya da telefon hiç almasam mı diyorum, bilemedim. Sizler olsanız ne yerimde ne yapardınız.
Üstad
Bizzat satıyorum KVK garantili trendyol üzerinden sadece cumatesi pazar trendyoldan 9 tane sattım 15 Pro Max 256
Kasa sorunsalı kamera ısınma kamera sorunları sürekli çıkıyor.
14 Pro Max kullanıyorum gayet memnunum