tanereker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi ağzınızla söylüyosunuz arkadaşınız her yıl 10bin tl üzerine katıp model yükseltiyor diye. Yani heryıl -10bin zararda. Bi telefona her yıl 10bin vermek mi mantıklı yoksa düzgün bi telefon alıp yıllarca kullanmak mı ?
Hocam, o bunu her telde yapıyor. Seviyor yani
Ama ben öyle yapar mıyım ,bilmiyorum. O zaman ki durumum ve süreç neyi gösterir bilmiyorum açıkçası.
P30 cihazı pandemiden önce aldım. Hala kullanıyorum.
Aslıdna P60 Pro düşünüyordum. Ancak google ve malum piyasası Apple gibi değil. Yani Google olmaması acaba sorun yaratır mı bende bilemedim