Kendi ağzınızla söylüyosunuz arkadaşınız her yıl 10bin tl üzerine katıp model yükseltiyor diye. Yani heryıl -10bin zararda. Bi telefona her yıl 10bin vermek mi mantıklı yoksa düzgün bi telefon alıp yıllarca kullanmak mı ?