Ben 15 pro max kullanmıyorum hala 12 pro max'de kaldım bu sene almayı düşünüyordum ama gözüme perk farklılık gelmedi muhtemelen 16 da falan şekli şemali değişecektir o zaman alırım diye düşünüyorum idare edebiliyorsanız bir yıl daha edin bence