• 02-08-2022, 14:04:14
    #10
    TuncerSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok üzücü durum, geçmiş olsun.
    Benzin pompasının girişi ile dizel pompanın girişi araçlarda farklı olması gerekmez mi aslında bunu bilmediğimden soruyorum.
    Yanlış yakıt verildiğini benzin fişi, kamera görüntüsü vs gibi bir şekilde kanıtlayabilirsiniz umarım.
    Teşekkür ederiz, açıkcası bu konu hakkında benimde bir bilgim yok. Pompalar farklımıdır değilmidir bilmiyorum. Benzin fişi atılmış lakin ödeme yaptığı dakika vs banka mobil uygulamasından eriştik. Umuyorum sorun çıkmayacaktır.
  • 02-08-2022, 14:05:03
    #11
    GuyFawkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, dün shellin x bi şubesinden dizel aracına yakıt alan kız arkadaşım bugün motor arızası ile tamirciye gittiğinde benzin koyduklarını öğreniyorlar. Herkese tavsiyem pompacı hangi pompayı taktığına dikkat edin arkadaşlar.

    Benzinlikle konuşma gidiyorlar babası ile, tamirci %90 motor gitti demiş. Benzinlik umuyoruz ki sorun yaratmadan masrafı karşılayacaktır. Daha önce yaşanınız oldumu böyle bi durum?
    Geçmiş olsun. Bu konuda bir video izlemiştim arabayı nerdeyse komple söküyorlar. En büyük korkularımdan biri. O yüzden altını çizerek dizel diyorum. Yoksa kafalarına göre takılıyorlar.
    • GuyFawkes
    GuyFawkes bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-08-2022, 14:05:09
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bildiğim plakayı girince benzin pompasını soksada aktarım sağlamaz. Çünkü sistemde o araba dizel gözüküyor.
    Tamirci tarafından benzin koyulduğu teyit edildi hocam. Bu sistem sanıyorum ilgili şubede aktif değil, yada böyle bişey yok yada plakada yanlış yazılmış olabilir bilemiyorum açıkcası
  • 02-08-2022, 14:06:21
    #13
    Bazı bombacılar hangi marka olursa olsun yönlendiriyor bazıları nasıl geldiyse öyle takıyor markaya değil de çalışan kişiden kişiye değişiyor
  • 02-08-2022, 14:07:42
    #14
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı bombacılar hangi marka olursa olsun yönlendiriyor bazıları nasıl geldiyse öyle takıyor markaya değil de çalışan kişiden kişiye değişiyor
    Shell olarak belirtmem markayı kötülemek niyetiyle değildi elbette, Çalışanın anlık dalgınlığı, bu opette de yaşanabilir bpde de vs vs. Konuyu anlatmak amacıyla marka belirttim. Umarım karşılarlar, ve yine umarım personelden de kesmezler. Meblağ yüksek.
  • 02-08-2022, 14:08:07
    #15
    Danışman
    Merhabalar.
    Hocam öncelikle geçmiş olsun. Benzinlik bu zararı karşılamak zorunda. Eğer yanaşmazlarsa bir şey demelerine gerek yok. Doğrudan dava açılabilir. Mahkeme zararın karşılanması yönünde karar verecektir. Dilekçe ve detaylı bilgi için yardımcı olabilirim. İmzamdaki konudan ulaşabilirsiniz.
    İyi forumlar
  • 02-08-2022, 14:09:19
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bildiğim plakayı girince benzin pompasını soksada aktarım sağlamaz. Çünkü sistemde o araba dizel gözüküyor. Yanlış hatırlıyor da olabilirim...
    Bu sistem bütün istasyonlarda bulunmuyor.
    Ancak böyle bir sistem var.
    • GuyFawkes
    GuyFawkes bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-08-2022, 14:09:21
    #17
    GuyFawkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamirci tarafından benzin koyulduğu teyit edildi hocam. Bu sistem sanıyorum ilgili şubede aktif değil, yada böyle bişey yok yada plakada yanlış yazılmış olabilir bilemiyorum açıkcası

    En iyisi kamera kaydıdır hocam. Benimde aklımda böyle bir sistem kalmış fakat doğru mu yanlış mı tam hatırlayamadım şuan.
    • GuyFawkes
    GuyFawkes bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-08-2022, 14:10:06
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu durumlar için benzinlik sigortası var. Fişi duruyor ise her halükarda ödemesini yapacaklardır.
    Bende öyle duymuştum, umarım böyle olacaktır hocam teşekkürler