TuncerSK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yakıt alırken dikkat edin
73
●5.222
- 02-08-2022, 14:05:03Geçmiş olsun. Bu konuda bir video izlemiştim arabayı nerdeyse komple söküyorlar. En büyük korkularımdan biri. O yüzden altını çizerek dizel diyorum. Yoksa kafalarına göre takılıyorlar.GuyFawkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2022, 14:05:09Tamirci tarafından benzin koyulduğu teyit edildi hocam. Bu sistem sanıyorum ilgili şubede aktif değil, yada böyle bişey yok yada plakada yanlış yazılmış olabilir bilemiyorum açıkcasıMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2022, 14:07:42Shell olarak belirtmem markayı kötülemek niyetiyle değildi elbette, Çalışanın anlık dalgınlığı, bu opette de yaşanabilir bpde de vs vs. Konuyu anlatmak amacıyla marka belirttim. Umarım karşılarlar, ve yine umarım personelden de kesmezler. Meblağ yüksek.DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2022, 14:08:07Merhabalar.
Hocam öncelikle geçmiş olsun. Benzinlik bu zararı karşılamak zorunda. Eğer yanaşmazlarsa bir şey demelerine gerek yok. Doğrudan dava açılabilir. Mahkeme zararın karşılanması yönünde karar verecektir. Dilekçe ve detaylı bilgi için yardımcı olabilirim. İmzamdaki konudan ulaşabilirsiniz.
İyi forumlar - 02-08-2022, 14:09:19Bu sistem bütün istasyonlarda bulunmuyor.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ancak böyle bir sistem var. - 02-08-2022, 14:09:21GuyFawkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En iyisi kamera kaydıdır hocam. Benimde aklımda böyle bir sistem kalmış fakat doğru mu yanlış mı tam hatırlayamadım şuan. - 02-08-2022, 14:10:06Bende öyle duymuştum, umarım böyle olacaktır hocam teşekkürlerMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle