Bazı bombacılar hangi marka olursa olsun yönlendiriyor bazıları nasıl geldiyse öyle takıyor markaya değil de çalışan kişiden kişiye değişiyor
Shell olarak belirtmem markayı kötülemek niyetiyle değildi elbette, Çalışanın anlık dalgınlığı, bu opette de yaşanabilir bpde de vs vs. Konuyu anlatmak amacıyla marka belirttim. Umarım karşılarlar, ve yine umarım personelden de kesmezler. Meblağ yüksek.