Tamirci tarafından benzin koyulduğu teyit edildi hocam. Bu sistem sanıyorum ilgili şubede aktif değil, yada böyle bişey yok yada plakada yanlış yazılmış olabilir bilemiyorum açıkcası
En iyisi kamera kaydıdır hocam. Benimde aklımda böyle bir sistem kalmış fakat doğru mu yanlış mı tam hatırlayamadım şuan.