• 02-08-2022, 14:12:19
    #19
    Herkese teşekkür ederim. Konunun tek amacı, dikkat etmeniz gerektiğini bu örnekle de belirtmemdi. Alırken özellikle pompada ne yazıyor bakın, hiç bişey yokken böyle bokla püsürle uğraşmayın sizlerde. Tekrar teşekkürler yorumlarınız için
  • 02-08-2022, 14:15:12
    #20
    Bir arkadaşın başına geldi. Yalnız o yakıt fişini uzatınca fark ediyor . Aracı hiç çalıştırmıyor. Araç Mercedes ti çekici ile servise çekip depoyu boşalttırıyor. Yakıt istasyonu karşılamıştı masrafı.
  • 02-08-2022, 14:16:43
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bildiğim plakayı girince benzin pompasını soksada aktarım sağlamaz. Çünkü sistemde o araba dizel gözüküyor. Yanlış hatırlıyor da olabilirim...
    evet aynen bu şekilde. bende geçen sordum
  • 02-08-2022, 14:18:23
    #22
    command adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkadaşın başına geldi. Yalnız o yakıt fişini uzatınca fark ediyor . Aracı hiç çalıştırmıyor. Araç Mercedes ti çekici ile servise çekip depoyu boşalttırıyor. Yakıt istasyonu karşılamıştı masrafı.
    Bizimki maalesef bi 20 km yol yaptıktan sonra motor arıza ışığı ile fark ediliyor. Keşke o esnada olduğunu anlayabilseydik. 20 km yol yapmasının sebebide sanıyorum deponun içerisinde çeyrek seviyede dizel olmasıydı
  • 02-08-2022, 14:26:33
    #23
    Arkadaşımın da başına geldi, malesef üzücü bi durum. Onun doğru yakıt almasına rağmen ve sürekli aynı yerden almasına rağmen son alışında araba kendisini kilitledi ve uyarı verdi. Araç kasko ve garantili olduğu için 1 kuruş masraf ödemeden sorunu düzelttiler süreç nasıl işledi ne yaptılar bilmiyorum. Geçmiş olsun tekrardan...
  • 02-08-2022, 14:28:37
    #24
    Doldurgeç uygulamasını kullanıyorum.

    Aracı bir kere uygulamaya kaydetmek yeterli.Benzinlikte uygulamayı açıp pompa numarası ve miktar girmeniz yeterli oluyor.

    Yanlış plaka ve yakıt türü girilmesi engelleniyor.
    Daha uygun fiyata yakıt alıyorum.
    Kredi kartından otomatik çekiyor.Ödeme ile uğraşmıyorum.
    Daha önceden aldığım yakıtlar da kaydediliyor.
  • 02-08-2022, 14:30:09
    #25
    Daha önce benim başıma geldi. 5 sene önce 10K masraf çıktı. PO sigortası karşıladı problem yaşamadım.
  • 02-08-2022, 14:33:23
    #26
    Benzincinin sigortası zaten masrafları karşılar
  • 02-08-2022, 14:35:43
    #27
    depoyu dizelle fulleyip devam diyorlardı bazı yerlerde, emin değilim, denemeyiniz tabii, sadece duyduğum bir şey