Doldurgeç uygulamasını kullanıyorum.
Aracı bir kere uygulamaya kaydetmek yeterli.Benzinlikte uygulamayı açıp pompa numarası ve miktar girmeniz yeterli oluyor.
Yanlış plaka ve yakıt türü girilmesi engelleniyor.
Daha uygun fiyata yakıt alıyorum.
Kredi kartından otomatik çekiyor.Ödeme ile uğraşmıyorum.
Daha önceden aldığım yakıtlar da kaydediliyor.