Bir arkadaşın başına geldi. Yalnız o yakıt fişini uzatınca fark ediyor . Aracı hiç çalıştırmıyor. Araç Mercedes ti çekici ile servise çekip depoyu boşalttırıyor. Yakıt istasyonu karşılamıştı masrafı.
Bizimki maalesef bi 20 km yol yaptıktan sonra motor arıza ışığı ile fark ediliyor. Keşke o esnada olduğunu anlayabilseydik. 20 km yol yapmasının sebebide sanıyorum deponun içerisinde çeyrek seviyede dizel olmasıydı