Arkadaşımın da başına geldi, malesef üzücü bi durum. Onun doğru yakıt almasına rağmen ve sürekli aynı yerden almasına rağmen son alışında araba kendisini kilitledi ve uyarı verdi. Araç kasko ve garantili olduğu için 1 kuruş masraf ödemeden sorunu düzelttiler süreç nasıl işledi ne yaptılar bilmiyorum. Geçmiş olsun tekrardan...