• 02-08-2022, 13:57:38
    #1
    Merhaba, dün shellin x bi şubesinden dizel aracına yakıt alan kız arkadaşım bugün motor arızası ile tamirciye gittiğinde benzin koyduklarını öğreniyorlar. Herkese tavsiyem pompacı hangi pompayı taktığına dikkat edin arkadaşlar.

    Benzinlikle konuşmaya gidiyorlar babası ile, tamirci %90 motor gitti demiş. Benzinlik umuyoruz ki sorun yaratmadan masrafı karşılayacaktır. Daha önce yaşayanınız oldu mu böyle bi durum?

    Güncelleme : işletme kamera kayıtlarını izlemeye izin vermiyor. Verdikleri cevap: "biz dizel verdik eminiz," ee izleyelim? "yok olmaz." Davaya doğru gidiyoruz hayırlısı bakalım

  • 02-08-2022, 13:58:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Uyanık insanlar pek sanmıyorum ödeme yapacaklarını zaten elemanlara dahi 3 krusun lafını yaptıkları dönemdeyiz zor ötesi bir durum
  • 02-08-2022, 13:59:26
    #3
    Bu yıllardır 100.000 kişiden 10 kişinin yaşadığı bir sorun hocam geçmiş olsun
  • 02-08-2022, 13:59:45
    #4
    Kızın hiç mi suçu yok araçtan inmese dahi benzin dizel diyeceksin
  • 02-08-2022, 14:00:48
    #5
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızın hiç mi suçu yok araçtan inmese dahi benzin dizel diyeceksin
    Depoda kocoman "diesel" yazıyor hocam, bunu tekrar ifade etmesi görevimi sence? Yada emin değilse personelin sorması gerekmiyor mu bunu? "kızın" mı suçu oluyor bu?
  • 02-08-2022, 14:02:07
    #6
    Çok üzücü durum, geçmiş olsun.
    Benzin pompasının girişi ile dizel pompanın girişi araçlarda farklı olması gerekmez mi aslında bunu bilmediğimden soruyorum.
    Yanlış yakıt verildiğini benzin fişi, kamera görüntüsü vs gibi bir şekilde kanıtlayabilirsiniz umarım.
  • 02-08-2022, 14:03:23
    #7
    Faturası varsa tutanak tutturun seve seve yapıyorlar
  • 02-08-2022, 14:03:35
    #8
    Bu durumlar için benzinlik sigortası var. Fişi duruyor ise her halükarda ödemesini yapacaklardır.
    • GuyFawkes
    GuyFawkes bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-08-2022, 14:03:54
    #9
    Benim bildiğim plakayı girince benzin pompasını soksada aktarım sağlamaz. Çünkü sistemde o araba dizel gözüküyor. Yanlış hatırlıyor da olabilirim...
    • Viyon
    • runo
    • luxurydijital
    Viyon, runo, luxurydijital ve 5 kişi bunu beğendi.
    8 kişi bunu beğendi.