Benzinlikle konuşmaya gidiyorlar babası ile, tamirci %90 motor gitti demiş. Benzinlik umuyoruz ki sorun yaratmadan masrafı karşılayacaktır. Daha önce yaşayanınız oldu mu böyle bi durum?
Güncelleme : işletme kamera kayıtlarını izlemeye izin vermiyor. Verdikleri cevap: "biz dizel verdik eminiz," ee izleyelim? "yok olmaz." Davaya doğru gidiyoruz hayırlısı bakalım
