Merhaba, dün shellin x bi şubesinden dizel aracına yakıt alan kız arkadaşım bugün motor arızası ile tamirciye gittiğinde benzin koyduklarını öğreniyorlar. Herkese tavsiyem pompacı hangi pompayı taktığına dikkat edin arkadaşlar.
Benzinlikle konuşmaya gidiyorlar babası ile, tamirci %90 motor gitti demiş. Benzinlik umuyoruz ki sorun yaratmadan masrafı karşılayacaktır. Daha önce yaşayanınız oldu mu böyle bi durum?
Güncelleme : işletme kamera kayıtlarını izlemeye izin vermiyor. Verdikleri cevap: "biz dizel verdik eminiz," ee izleyelim? "yok olmaz." Davaya doğru gidiyoruz hayırlısı bakalım