Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bildiğim plakayı girince benzin pompasını soksada aktarım sağlamaz. Çünkü sistemde o araba dizel gözüküyor.
Tamirci tarafından benzin koyulduğu teyit edildi hocam. Bu sistem sanıyorum ilgili şubede aktif değil, yada böyle bişey yok yada plakada yanlış yazılmış olabilir bilemiyorum açıkcası