GuyFawkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, dün shellin x bi şubesinden dizel aracına yakıt alan kız arkadaşım bugün motor arızası ile tamirciye gittiğinde benzin koyduklarını öğreniyorlar. Herkese tavsiyem pompacı hangi pompayı taktığına dikkat edin arkadaşlar.

Benzinlikle konuşma gidiyorlar babası ile, tamirci %90 motor gitti demiş. Benzinlik umuyoruz ki sorun yaratmadan masrafı karşılayacaktır. Daha önce yaşanınız oldumu böyle bi durum?
Geçmiş olsun. Bu konuda bir video izlemiştim arabayı nerdeyse komple söküyorlar. En büyük korkularımdan biri. O yüzden altını çizerek dizel diyorum. Yoksa kafalarına göre takılıyorlar.