Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bildiğim plakayı girince benzin pompasını soksada aktarım sağlamaz. Çünkü sistemde o araba dizel gözüküyor. Yanlış hatırlıyor da olabilirim...
Bu sistem bütün istasyonlarda bulunmuyor.
Ancak böyle bir sistem var.