TuncerSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok üzücü durum, geçmiş olsun.
Benzin pompasının girişi ile dizel pompanın girişi araçlarda farklı olması gerekmez mi aslında bunu bilmediğimden soruyorum.
Yanlış yakıt verildiğini benzin fişi, kamera görüntüsü vs gibi bir şekilde kanıtlayabilirsiniz umarım.
Teşekkür ederiz, açıkcası bu konu hakkında benimde bir bilgim yok. Pompalar farklımıdır değilmidir bilmiyorum. Benzin fişi atılmış lakin ödeme yaptığı dakika vs banka mobil uygulamasından eriştik. Umuyorum sorun çıkmayacaktır.