Merhabalar.
Hocam öncelikle geçmiş olsun. Benzinlik bu zararı karşılamak zorunda. Eğer yanaşmazlarsa bir şey demelerine gerek yok. Doğrudan dava açılabilir. Mahkeme zararın karşılanması yönünde karar verecektir. Dilekçe ve detaylı bilgi için yardımcı olabilirim. İmzamdaki konudan ulaşabilirsiniz.
İyi forumlar