Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu durumlar için benzinlik sigortası var. Fişi duruyor ise her halükarda ödemesini yapacaklardır.
Bende öyle duymuştum, umarım böyle olacaktır hocam teşekkürler