• 03-07-2021, 18:27:53
    Bence, şuan mevcut domainleri olanlar (bende dahil) sorun yaşamıyorsa eğer hemen işlem yapmasın. Şuan ki yoğunluktan, başınıza bir iş geleceği yoksa da gelebilir. Şuan 6 domainim mevcut herhangi bir sorun gözükmüyor. Yoğunluk geçtikten sonra transfer işlemleri başlatacağım.
  • 03-07-2021, 18:29:49
    story80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada sürekli konu açmanız insanları galeyana getirmek dışında bir işe yaramaz.Şuan ne olduğunu bile bilmeyen insanlar sizin mesajlarınız yüzünden telaşla domainlerini taşımaya çalışıyor. Ayrıca kendi mesajlarınızı da konuya ekleseydiniz samimiyetinize inanırdım ancak adamları nasıl çıldırttıysanız bu mesajları yazacak kadar düşürmeyi başarmışsınız. Eğer mağduriyetiniz var ise burada konu açmak ile uğraşacağınıza karakola gidip 2 dk ifade verebilirsiniz.

    Domainlerim godaddyde satılıyor demiştiniz önceki konularda.Böyle bir söylenti çıkardınız ama kanıt eklemediniz. Eğer domaininiz godaddyde satılıyorsa kanıtta ekleyin lütfen çamur at izi kalsın olmuş resmen.

    Firmayı savunmuyorum ama 24 saat bile dolmamış bir problem için ortalığı ayağa kaldırdınız.


    kardeş domainde godaddy park çıkıyor öğleden beri. neyin kanıtını ekleyeceğiz? sen kimsin?
  • 03-07-2021, 18:30:32
    Üyeliği durduruldu
    gencbeyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş domainde godaddy park çıkıyor öğleden beri. neyin kanıtını ekleyeceğiz? sen kimsin?
    Sen kimsin nedir , Hayırdır birader ? Canın mı sıkılıyor?
  • 03-07-2021, 18:30:37
    bettor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir forumda şu yazılanları gördükten sonra, direk kendi ayaklarına sıkmışlar.
    Magazin forumu değil, en iyi webmaster forumu burası. Birde burada konu açılacağını biliyor, konuşmanızı düzelt en azından.
    story80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada sürekli konu açmanız insanları galeyana getirmek dışında bir işe yaramaz.Şuan ne olduğunu bile bilmeyen insanlar sizin mesajlarınız yüzünden telaşla domainlerini taşımaya çalışıyor. Ayrıca kendi mesajlarınızı da konuya ekleseydiniz samimiyetinize inanırdım ancak adamları nasıl çıldırttıysanız bu mesajları yazacak kadar düşürmeyi başarmışsınız. Eğer mağduriyetiniz var ise burada konu açmak ile uğraşacağınıza karakola gidip 2 dk ifade verebilirsiniz.

    Domainlerim godaddyde satılıyor demiştiniz önceki konularda.Böyle bir söylenti çıkardınız ama kanıt eklemediniz. Eğer domaininiz godaddyde satılıyorsa kanıtta ekleyin lütfen çamur at izi kalsın olmuş resmen.

    Firmayı savunmuyorum ama 24 saat bile dolmamış bir problem için ortalığı ayağa kaldırdınız.

    Hemen ekliyorum, buyrun bakabilirsiniz;

    Size defalarca söylendi, destek sistemini geliştirin diye.

    Benim bugün emek verdiğim projeme ulaşılamıyor, bana bunun açıklamasını kim yaptı, ICANN ile anlaşamadık diyen siz mi?

    İnsanları galyana getirmemi istemiyorsanız beni ve diğer müşterileri ciddiye alarak iletişim kuracaksınız. Ben o konuları r10 da siz daha cevap vermeden açtım.

    Domainlerim şuan aracı satışta, başka birine geçerse zararimi siz mi karsilayacaksiniz?

    Domain mi vereceksiniz bana yoksa teselli niyetine 3 aylık reseller mi?

    Hem suçlu olup hem artislik yapıyorsunuz,
    Bir tavsiye vereyim mi,
    Mağdur olun, basinizı öne eğin, adam gibi çıkıp özür dileyin. Laf eden nağmert olsun.
    Siz nasıl bir firmaysaniz bizde öyleyiz.

    R10'da ki konuyu gördünüz değil mi? Kaç bin kişi okudu, kaç kişi sizin tarafinizda kaç kişi olumsuz benim gibi düşünüyor.

    Numaramdan arayıp konussaydiniz bir gelişme verseydiniz bile, şuan o konu farklı şekilde olacak. Avantajiniza olacaktı. Siz mail atmayı tercih ettiniz..

    Garantisi yoktur, ayrıcalık saglanmiyacak derseniz ben sinirlenirim.
    Bu işlerin küfürle aşağılamaya olmayacağını da bilmiyorum
    Size gereken tahammülü gösterdim, fakat otomatik bir mesajdan fazlasını yapmadınız.
    Kriz yonetiminiz yok, müşteri iletişiminiz yok.
    Ben şimdi foruma gidip arkadaşlar sakın olun çözerler mi yazayım?

    Size karşı anlayışlı olmam için ne yaptınız?


    Bayram konaçoglu (muhtemelen firma sahibiniz) bana ulaşsın..
    WhatsApp veya Facebook veya ilgili numaramdan iletişime geçebilir.

    Batuhan Üstün
  • 03-07-2021, 18:31:41
    story80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırdır birader ? Canın mı sıkılıyor?
    sen firmanın yetkisi misin? eğer öyleyse açıklama yap. canım sıkılıyor öğleden beri 10 dk'da bir aranıyorum domain sahibi tarafından. senin de mi canın sıkılıyor?
  • 03-07-2021, 18:31:48
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence, şuan mevcut domainleri olanlar (bende dahil) sorun yaşamıyorsa eğer hemen işlem yapmasın. Şuan ki yoğunluktan, başınıza bir iş geleceği yoksa da gelebilir. Şuan 6 domainim mevcut herhangi bir sorun gözükmüyor. Yoğunluk geçtikten sonra transfer işlemleri başlatacağım.
    Haklısınız, benim domainlerim geçen seneden bir sorun yok şuan için Allahtan yok, 40 günü kaldı zaten transfer edecektik, konuyu görünce transfer kodu talebi gönderdim gelmedi... Beklemek lazım. Sorun yaşayan arkadaşlar adına gerçekten çok üzgünüm....
  • 03-07-2021, 18:31:56
    Hiçbir şeyi değiştirmeden olduğu gibi atıyorum.
    Kendi yazdiklarimi özetle zaten konuda yazdım. Tam olarak da üstteki mesajda attım.

    Açarım kardeşim, adamlar beni mağdur etti bende hakkımı ararım. Hakkını arayanlara ses olurum.
  • 03-07-2021, 18:33:04
    Beni adlı makamlarla tehdit etmekle olmaz bu işler, düzgünce konuşalım dedik, otomatik mesaj attınız..
  • 03-07-2021, 18:33:55
    story80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada sürekli konu açmanız insanları galeyana getirmek dışında bir işe yaramaz.Şuan ne olduğunu bile bilmeyen insanlar sizin mesajlarınız yüzünden telaşla domainlerini taşımaya çalışıyor. Ayrıca kendi mesajlarınızı da konuya ekleseydiniz samimiyetinize inanırdım ancak adamları nasıl çıldırttıysanız bu mesajları yazacak kadar düşürmeyi başarmışsınız. Eğer mağduriyetiniz var ise burada konu açmak ile uğraşacağınıza karakola gidip 2 dk ifade verebilirsiniz.

    Domainlerim godaddyde satılıyor demiştiniz önceki konularda.Böyle bir söylenti çıkardınız ama kanıt eklemediniz. Eğer domaininiz godaddyde satılıyorsa kanıtta ekleyin lütfen çamur at izi kalsın olmuş resmen.

    Firmayı savunmuyorum ama 24 saat bile dolmamış bir problem için ortalığı ayağa kaldırdınız.

    hocam mesajlarınızı okurken kanım dondu, kapanalı 24 saat olmadı diyorsunuz, kusura bakmayın, ben web sitesi açıyorsam, 7 gün 25 saat o web sitesi faal durumda olacak. Olası bir problem varsa da r10 ile iletişim kuracaklar diyecekler ki şöyle bir sorun yaşıyoruz, herhangi bir dolandırma vakası yoktur, çözüm için çalışıyoruz, ona da eyvallah.
    Adamların üsluba bakar mısın ? Her çıldıran şirket böyle yazı mı yazacak ? Tehdit içerikli konuşma olmuş, ben tehdit sezdim, yanılıyorsam bana şunu diyin, siz yanılıyorsunuz, mesajlar içerisinde herhangi bir tehdit içeriği yoktur.
    Ben zaten konu altına yazdım, adam dolandıcı demiyorum. İddiadan ibaret diyorum, bunlar iddia, insanların domaine erişimi yok, satıldı konusu açıldı, bunlar iddia evet ama bu kadar ortalık ayağa kalmışken bir mesaj yayınlayıp insanların içine su serpmek varken, adama kişisel mesaj ile zorbalık yapılmış...