• 03-07-2021, 14:14:16
    #46
    KOZBA.NET
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence suç sizde.
    Forumda ucuz diye adı sanı bilinmeyen yerden domain alanlara müstahak diye düşünüyorum.

    Ya kardeşim para kazanıyorsunuz 100 tl alan adı ücreti vermeyim diye 60 tl kesip 40 lira satan yerden alıyorsunuz. Sonra ağlıyorsunuz.
    Ha birde seocuyum diyorsunuz

    Ağır bir eleştiri ama bunlar gerçekler.
    Hayatta bazen bazı şeylerde asla ucuz tercih edilmemeli.
    Web site dediğiniz sizin işyeriniz.
    20 sitelik paravan ağı kurdum hocam.
    Yarısı ihs'de problem yokta bazıları da bu firmadaydı.
    10 domainde 60 TL, 600 TL yapıyor.
    Bizde maliyeti azaltmaya çalışıyoruz.
    Keyfi bir durum yok yani, dolar kurunun yüksek olması da benim suçum değil maalesef.
  • 03-07-2021, 14:15:07
    #47
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence suç sizde.
    Forumda ucuz diye adı sanı bilinmeyen yerden domain alanlara müstahak diye düşünüyorum.

    Ya kardeşim para kazanıyorsunuz 100 tl alan adı ücreti vermeyim diye 60 tl kesip 40 lira satan yerden alıyorsunuz. Sonra ağlıyorsunuz.
    Ha birde seocuyum diyorsunuz

    Ağır bir eleştiri ama bunlar gerçekler.
    Hayatta bazen bazı şeylerde asla ucuz tercih edilmemeli.
    Web site dediğiniz sizin işyeriniz.
    Dostum para mesele değil ki, 100 tane domain var. Sence onu düşünür müyüm?

    Bir kere aldık, tek yerde dursun dedik, öyle topladık.
    Hala 4 farklı firmada da domainlerim var. Ucuz sayılmaz, en fazla 10 - 20 lira fark eder ..
  • 03-07-2021, 14:19:34
    #48
    benimde süresi biten alan adını otomatik yenilemeiş .d .d
  • 03-07-2021, 14:22:59
    #49
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde süresi biten alan adını otomatik yenilemeiş .d .d
    Bugünden sonra kimse kullanmaz burayı
  • 03-07-2021, 14:25:15
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir şirket adına olan birde kişisel olarak sahip olduğum domainler için icann şikayetinde bulunduk. Anlaşılan o ki icann bir çeşit temizlik yapıyor. Burda en büyük mağdur olan yine biz müşteriler olduk.

    Dönüş yapsalar, duyuru yapsalar diycem tamam hayat bu her şey olabilir ama gerçekten saatler ilerledikçe iyi niyetli olduklarını düşünmekten vazgeçiyorum. En çok merak ettiğimde bu krizin sonucu nasıl olacak, domainler boşa mı düşecek? Hizmeti tekrar aktif edileceğini pek sanmıyorum açıkçası.

    Parka yönlendirilmemis olan domainleri bile şuanda transfer edemiyoruz. Kodu vermiyor. Bakalım artık beklemekten başka bir şey kalmadı.
  • 03-07-2021, 14:25:25
    #51
    Batuhan Ustun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugünden sonra kimse kullanmaz burayı
    ben zati kullanmıyorum hocam ihaleden aldığım domain vardı onuda kullanamadan süresi bitti
  • 03-07-2021, 14:35:49
    #52
    bu firma benim 6 ayda sadece seosuna 20k harcadığım domainimi tam emekli olacak kadar düzenli kazanca geçeceğim dönemin arifesinde yedi. firmanın ofisi evimin 250 metre ilerisinde. kafamda 48 saat müsaade verdim. sorun ne olursa olsun benim kendime, eşime harcamayıp, tatile gitmeyip daha büyük hareket ederek siteme harcadığım parayı fitil fitil burnundan getiririm adamın.
  • 03-07-2021, 14:42:31
    #53
    Üyeliği durduruldu
    Geçen açık arttırma ile sattığım sitenin yeni sahibi de domain de sorun yaşamış aynı firma ile. Neymiş aynı sunucu da bulunan başka domain banlanmış o sunucdaki tüm domainler de banlanmış godaddy nin suçuymuş. Arkadaşa yeni domain alması için 50 tl vermişler. Cidden son zamanlarda çok saçma işler yapıyorlar. Domaini o firma da olan kişiler bence bir an önce başka firmaya taşısınlar.
  • 03-07-2021, 14:42:55
    #54
    KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu firma benim 6 ayda sadece seosuna 20k harcadığım domainimi tam emekli olacak kadar düzenli kazanca geçeceğim dönemin arifesinde yedi. firmanın ofisi evimin 250 metre ilerisinde. kafamda 48 saat müsaade verdim. sorun ne olursa olsun benim kendime, eşime harcamayıp, tatile gitmeyip daha büyük hareket ederek siteme harcadığım parayı fitil fitil burnundan getiririm adamın.
    Bayram konacoglu denen adam orda mi?