• 03-07-2021, 14:44:41
    #55
    KOZBA.NET
    Ahi40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen açık arttırma ile sattığım sitenin yeni sahibi de domain de sorun yaşamış aynı firma ile. Neymiş aynı sunucu da bulunan başka domain banlanmış o sunucdaki tüm domainler de banlanmış godaddy nin suçuymuş. Arkadaşa yeni domain alması için 50 tl vermişler. Cidden son zamanlarda çok saçma işler yapıyorlar. Domaini o firma da olan kişiler bence bir an önce başka firmaya taşısınlar.
    Tasiyabilsek 😀
  • 03-07-2021, 14:46:49
    #56
    Ahi40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen açık arttırma ile sattığım sitenin yeni sahibi de domain de sorun yaşamış aynı firma ile. Neymiş aynı sunucu da bulunan başka domain banlanmış o sunucdaki tüm domainler de banlanmış godaddy nin suçuymuş. Arkadaşa yeni domain alması için 50 tl vermişler. Cidden son zamanlarda çok saçma işler yapıyorlar. Domaini o firma da olan kişiler bence bir an önce başka firmaya taşısınlar.
    Transfer kodu vermiyorlar
  • 03-07-2021, 14:48:59
    #57
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Transfer kodu vermiyorlar
    Bugün taşımak için aldım transfer kodunu 15 dk içinde geldi.
  • 03-07-2021, 14:54:38
    #58
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Transfer kodu vermiyorlar
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasiyabilsek 😀
    incehost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün taşımak için aldım transfer kodunu 15 dk içinde geldi.
    Transfer etmeseler de olur, benim zararım karşılanacak gerisini bilmem de kabul etmem de..

    Site için giderleri faturalı olan herkes hazırlığını yapsın, maddi manevi tazminat davaları ile uğraşmaktan bilgisayara dokunamazlar.
  • 03-07-2021, 14:56:16
    #59
    Ticket talebine cevap verdim, kapatmışlar, daha konuşmaya gelmiyorlar 😂😂
  • 03-07-2021, 15:01:19
    #60
    incehost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün taşımak için aldım transfer kodunu 15 dk içinde geldi.
    talepte bulundum 10dakikadıe gelmedi hocam umarım gelir
    Mail mi geldi hocam telefona mı
  • 03-07-2021, 15:02:08
    #61


    EEE yani napacağız
  • 03-07-2021, 15:03:34
    #62
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10-15 tl daha ucuz diye neden bu ne yaptığı belirsiz, güven vermeyen firmayı kullanıyorsunuz ki.
  • 03-07-2021, 15:03:46
    #63
    sefasaygan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    EEE yani napacağız
    Analarina bacilarina sovmemek için kendimizi tutacagiz