Geçen açık arttırma ile sattığım sitenin yeni sahibi de domain de sorun yaşamış aynı firma ile. Neymiş aynı sunucu da bulunan başka domain banlanmış o sunucdaki tüm domainler de banlanmış godaddy nin suçuymuş. Arkadaşa yeni domain alması için 50 tl vermişler. Cidden son zamanlarda çok saçma işler yapıyorlar. Domaini o firma da olan kişiler bence bir an önce başka firmaya taşısınlar.