Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence suç sizde.
Forumda ucuz diye adı sanı bilinmeyen yerden domain alanlara müstahak diye düşünüyorum.

Ya kardeşim para kazanıyorsunuz 100 tl alan adı ücreti vermeyim diye 60 tl kesip 40 lira satan yerden alıyorsunuz. Sonra ağlıyorsunuz.
Ha birde seocuyum diyorsunuz

Ağır bir eleştiri ama bunlar gerçekler.
Hayatta bazen bazı şeylerde asla ucuz tercih edilmemeli.
Web site dediğiniz sizin işyeriniz.
20 sitelik paravan ağı kurdum hocam.
Yarısı ihs'de problem yokta bazıları da bu firmadaydı.
10 domainde 60 TL, 600 TL yapıyor.
Bizde maliyeti azaltmaya çalışıyoruz.
Keyfi bir durum yok yani, dolar kurunun yüksek olması da benim suçum değil maalesef.