Bir şirket adına olan birde kişisel olarak sahip olduğum domainler için icann şikayetinde bulunduk. Anlaşılan o ki icann bir çeşit temizlik yapıyor. Burda en büyük mağdur olan yine biz müşteriler olduk.

Dönüş yapsalar, duyuru yapsalar diycem tamam hayat bu her şey olabilir ama gerçekten saatler ilerledikçe iyi niyetli olduklarını düşünmekten vazgeçiyorum. En çok merak ettiğimde bu krizin sonucu nasıl olacak, domainler boşa mı düşecek? Hizmeti tekrar aktif edileceğini pek sanmıyorum açıkçası.

Parka yönlendirilmemis olan domainleri bile şuanda transfer edemiyoruz. Kodu vermiyor. Bakalım artık beklemekten başka bir şey kalmadı.