Bence suç sizde.
Forumda ucuz diye adı sanı bilinmeyen yerden domain alanlara müstahak diye düşünüyorum.
Ya kardeşim para kazanıyorsunuz 100 tl alan adı ücreti vermeyim diye 60 tl kesip 40 lira satan yerden alıyorsunuz. Sonra ağlıyorsunuz.
Ha birde seocuyum diyorsunuz
Ağır bir eleştiri ama bunlar gerçekler.
Hayatta bazen bazı şeylerde asla ucuz tercih edilmemeli.
Web site dediğiniz sizin işyeriniz.
Dostum para mesele değil ki, 100 tane domain var. Sence onu düşünür müyüm?
Bir kere aldık, tek yerde dursun dedik, öyle topladık.
Hala 4 farklı firmada da domainlerim var. Ucuz sayılmaz, en fazla 10 - 20 lira fark eder ..