story80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada sürekli konu açmanız insanları galeyana getirmek dışında bir işe yaramaz.Şuan ne olduğunu bile bilmeyen insanlar sizin mesajlarınız yüzünden telaşla domainlerini taşımaya çalışıyor. Ayrıca kendi mesajlarınızı da konuya ekleseydiniz samimiyetinize inanırdım ancak adamları nasıl çıldırttıysanız bu mesajları yazacak kadar düşürmeyi başarmışsınız. Eğer mağduriyetiniz var ise burada konu açmak ile uğraşacağınıza karakola gidip 2 dk ifade verebilirsiniz.

Domainlerim godaddyde satılıyor demiştiniz önceki konularda.Böyle bir söylenti çıkardınız ama kanıt eklemediniz. Eğer domaininiz godaddyde satılıyorsa kanıtta ekleyin lütfen çamur at izi kalsın olmuş resmen.

Firmayı savunmuyorum ama 24 saat bile dolmamış bir problem için ortalığı ayağa kaldırdınız.


kardeş domainde godaddy park çıkıyor öğleden beri. neyin kanıtını ekleyeceğiz? sen kimsin?