• 03-07-2021, 18:08:21
    Böyle bir forumda şu yazılanları gördükten sonra, direk kendi ayaklarına sıkmışlar.
    Magazin forumu değil, en iyi webmaster forumu burası. Birde burada konu açılacağını biliyor, konuşmanızı düzelt en azından.
  • 03-07-2021, 18:08:46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Batuhan Ustun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buraya konu açtığım için bunu yapıyorlar,
    Yalan olan birşey mi yazdım? Yanlış birşey mi yazdım?
    Hocam neden bu sorunu yaşıyor muşuz bir bilgi yok mu?

    Ben sabah 9'da ticket açtım hala cevap yok. Bende mi konu açsam ne yapsam...
  • 03-07-2021, 18:09:35
    halito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam neden bu sorunu yaşıyor muşuz bir bilgi yok mu?

    Ben sabah 9'da ticket açtım hala cevap yok. Bende mi konu açsam ne yapsam...
    Yok dostum adamlara arayın konuşalım ne olacak diyorum, siz bilgileri girin biz ulaşırız diyor 😂
  • 03-07-2021, 18:11:28
    Dereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istediğin kadar ılımlı yaklaşmaya çalış veya sabır göster günün sonunda ticketta müşteriye karşı bu cümleleri kurabiliyorsan kapat git arkadaşım yada bırak müşteri hizmetleri tarafına daha olgun insan ilişkileri iyi biri baksın bu yazdıklarınızın hiçbir haklı tarafı olamaz.
    Dedim ki, biri bana ulaşsın anlatsın. Ama bunu bile anlamadılar. Şirket sahibi arasın yazsın diyorum, yine yok..

    İnsanları galyana getirme diyorsun da, kardeşim ben sinirliyim sitem kapalı, sen bana düzgün bir açıklama bile yapamıyorsun?
  • 03-07-2021, 18:14:17
    Batuhan Ustun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok dostum adamlara arayın konuşalım ne olacak diyorum, siz bilgileri girin biz ulaşırız diyor 😂
    Bir açıklamayı bile hak etmiyorsak firmanın gözünde, her türlü eleştiriyi kaldırabilmeside gerekir bence. Şu saate kadar tek bir açıklama bile yapılmadı. Fişi çektik gidiyoruz dese daha iyi şu durumdan.
  • 03-07-2021, 18:17:34
    halito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir açıklamayı bile hak etmiyorsak firmanın gözünde, her türlü eleştiriyi kaldırabilmeside gerekir bence. Şu saate kadar tek bir açıklama bile yapılmadı. Fişi çektik gidiyoruz dese daha iyi şu durumdan.
    Konuyu bilmiyorsunuz, uzun uzun size yazamam dedi..
  • 03-07-2021, 18:18:21
    Arkadaşlar bu durum uzun zamandır mevcuttu. Mayıs'ın ikinci yarısında ben sunucu değiştireceğim zaman nameserver güncellemesi için ayarlama yaptım, günler geçmesine rağmen gerçekleşmedi. Sunucu taşıyacaktım taşıyamadım. O zaman neredeyse 2 hafta sorunu tespit etmek için beklettiler. Ardından sağlayıcı firma tarafından hesaplarımız kapatıldı gibi bir açıklama yaptılar. r10'dan soruşturduğumda Azure hesapları kapatılmıştır dendi, GoDaddy 'a mail attım kendileri bana Azure ile paralel çalıştıklarını ve domainimin bağlantısının Azure üzerinden sağlandığını fakat bu konuda birincil çözüm odağının Azure yetkilileri olduğnu söyledi. Azure'a ulaşmaya çalıştım fakat müşteri desteği namına bir mail adresi bulamadım. Bu süreçte ise beklemeye devam biz haber vereceğiz diyorlardı, halen öyle diyor Teknoclouds. Dün gece fark ettiğimde siteye erişim gitmişti. Bu zamana kadar erişilmesinin sebebi de son NS ve Whois ayarlarının değiştirilemez olarak korunması ve Azure hesaplarının kapatılması sebebiyle sitemin halen VDS'e yönlendirilmiş olmasıymış. Fakat dediğim gibi ilgili hesapları yaklaşık 2 aydır askıya alınmış durumda.

    Domainlerin NS adreslerinin yeni revize olmuş olmasına aldanmayın, dediğim gibi süreç Mayıs ayına kadar uzanıyor...
  • 03-07-2021, 18:23:24
    bettor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir forumda şu yazılanları gördükten sonra, direk kendi ayaklarına sıkmışlar.
    Magazin forumu değil, en iyi webmaster forumu burası. Birde burada konu açılacağını biliyor, konuşmanızı düzelt en azından.
    Olan benim domainlere hesaba oldu
  • 03-07-2021, 18:25:43
    Üyeliği durduruldu
    Burada sürekli konu açmanız insanları galeyana getirmek dışında bir işe yaramaz.Şuan ne olduğunu bile bilmeyen insanlar sizin mesajlarınız yüzünden telaşla domainlerini taşımaya çalışıyor. Ayrıca kendi mesajlarınızı da konuya ekleseydiniz samimiyetinize inanırdım ancak adamları nasıl çıldırttıysanız bu mesajları yazacak kadar düşürmeyi başarmışsınız.

    Eğer mağduriyetiniz var ise burada konu açmak ile uğraşacağınıza karakola gidip 2 dk ifade verebilirsiniz. Toplu şikayet olursa Pazartesi firmayı ziyarete polislerle gidebilirsiniz diye düşünüyorum.