Dereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istediğin kadar ılımlı yaklaşmaya çalış veya sabır göster günün sonunda ticketta müşteriye karşı bu cümleleri kurabiliyorsan kapat git arkadaşım yada bırak müşteri hizmetleri tarafına daha olgun insan ilişkileri iyi biri baksın bu yazdıklarınızın hiçbir haklı tarafı olamaz.
Dedim ki, biri bana ulaşsın anlatsın. Ama bunu bile anlamadılar. Şirket sahibi arasın yazsın diyorum, yine yok..

İnsanları galyana getirme diyorsun da, kardeşim ben sinirliyim sitem kapalı, sen bana düzgün bir açıklama bile yapamıyorsun?