Batuhan Ustun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok dostum adamlara arayın konuşalım ne olacak diyorum, siz bilgileri girin biz ulaşırız diyor 😂
Bir açıklamayı bile hak etmiyorsak firmanın gözünde, her türlü eleştiriyi kaldırabilmeside gerekir bence. Şu saate kadar tek bir açıklama bile yapılmadı. Fişi çektik gidiyoruz dese daha iyi şu durumdan.