Burada sürekli konu açmanız insanları galeyana getirmek dışında bir işe yaramaz.Şuan ne olduğunu bile bilmeyen insanlar sizin mesajlarınız yüzünden telaşla domainlerini taşımaya çalışıyor. Ayrıca kendi mesajlarınızı da konuya ekleseydiniz samimiyetinize inanırdım ancak adamları nasıl çıldırttıysanız bu mesajları yazacak kadar düşürmeyi başarmışsınız.

Eğer mağduriyetiniz var ise burada konu açmak ile uğraşacağınıza karakola gidip 2 dk ifade verebilirsiniz. Toplu şikayet olursa Pazartesi firmayı ziyarete polislerle gidebilirsiniz diye düşünüyorum.