• 03-07-2021, 18:53:25
    Üyeliği durduruldu
    sosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam siz sabahtan beri açılan konuları, ortaya atılan iddiaları takip etmiyorsunuz sanırım. Sabahtan beri en az 10 kişi saydım, müşterilerim var, domainlerim var, sitelerimize erişemiyoruz yazıyorlar. Sadece mağdur olan batuhan değil burada. Bahsedilen mağduriyetin de sadece r10'da ki arkadaşlar olduğunu da düşünmüyorum açıkçası. Lütfen yorum yaparken kendinizi o arkadaşların yerine koyun. Bugün hangi devirde yaşıyoruz ki insanlar deli gibi seo konusu ile ilgileniyorken siteniz kapansın, alan adına hata sayfası gelsin. Kusura bakmasın firma yetkilisi, insanlar deli gibi emek verip proje geliştirmeye çalışırken siteye erişim bir şekilde gerçekleştirilmesin. Olabilir, hatadır, bu insanlara bir açıklama yapılmalı ki insanların da içi rahatlasın.
    Büyük bir iş yapıyorsanız yada sorunsuz bir hizmet almak istiyorsanız 30 TL ye domain satan firmaları tercih etmemelisiniz. Mesajımda bahsettiğim gibi bu firma sonuçta piyasa altı hizmet veren 3.sınıf bir firma bu yüzden olası bir kriz anında profesyonel destek bence beklememelisiniz çünkü bunları sağlayabilecek nitelikte çalışanları olsalardı 30 TL ye domain satmazlardı.

    Bu arada firma duyurular vs yayınlamış önceki yorumlarda okudum.
  • 03-07-2021, 18:54:00
    Az önce teknoclouds paneline girdim ve premium olduğunu düşündüğüm ve yabancı bir isim olan ve yine aynı zamanda logo ve makale çalışmaları da yaptığım bazı domainlerim godaddy tarafından park edilmiş...

    Hayır, 10 tane domainim var. Bu domainlerim transfer etcm edecek bütçem de yok. Ne olacak şimdi
  • 03-07-2021, 18:54:34
    story80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük bir iş yapıyorsanız yada sorunsuz bir hizmet almak istiyorsanız 30 TL ye domain satan firmaları tercih etmemelisiniz. Mesajımda bahsettiğim gibi bu firma sonuçta piyasa altı hizmet veren 3.sınıf bir firma bu yüzden olası bir kriz anında profesyonel destek bence beklememelisiniz çünkü bunları osağlayabilecek nitelikte çalışanları olsalardı 30 TL ye domain satmazlardı.

    Bu arada firma duyurular vs yayınlamış önceki yorumlarda okudum.
    Konu para değil, şuan istesinler hepsini tekrar satın alayim. Bir kere alınca aynı yerde dursun dedik sorun da yasamayinca..
  • 03-07-2021, 18:55:42
    Bu arada son olarak yazacaklarım, firmanın kriz yönetimini yapamamış olması normal. İnsanlar bu denli büyük yüklerin altında kalmıyorlar. Bu olayı toparlamanın tek yolu gözüküyor, mağduriyet yaşayan insanlara tek tek telefon ile ulaşıp, sorunu iki tarafın ortak halletmesi mümkünse de tek başına halletmeleri gerekiyor. Panele girip destek oluşturun dedikten sonra ben neden onlardan alan adı alayım ki ?
    Bu durumu toparlamanın tek yolu, mağduriyet yaşayan her insana sorunu onların çözmeleri yerine kendileri çözmeyi denemelidir.
  • 03-07-2021, 18:59:04
    Batuhan Ustun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu para değil, şuan istesinler hepsini tekrar satın alayim. Bir kere alınca aynı yerde dursun dedik sorun da yasamayinca..
    dostum bahsettikleri şey o kadar kolay değil. Sen bir ticaret yapıyorsun ve bu işten bir para kazanıyorsun. Ücretini ödemişsin, en fazla yapacakları şey sana bir kaç gün süre verip taşı kardeşim alan adını, sağlayıcını demektir. Onun haricinde yaptıkları şey sokakta bıçak çekip gasp yapmaktan farksızdır. Eğer böyle bir durum ile karşılaşırsan direk avukat tut ve firmaya dava aç, alan adının gasp edildiği, ticari faaliyetlerinin devam edemediği, alan adına bir daha ulaşamadığını, alan adının değerini, sitenden gelen trafiği, kitleni kaybettiğini, sitenin google sayfası 1. sayfadaysa, itibarını kaybettiğini.. gibi gibi 250 - 300.000 liralık tazminat öderler de anlarlar
  • 03-07-2021, 19:00:52
    sosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum bahsettikleri şey o kadar kolay değil. Sen bir ticaret yapıyorsun ve bu işten bir para kazanıyorsun. Ücretini ödemişsin, en fazla yapacakları şey sana bir kaç gün süre verip taşı kardeşim alan adını, sağlayıcını demektir. Onun haricinde yaptıkları şey sokakta bıçak çekip gasp yapmaktan farksızdır. Eğer böyle bir durum ile karşılaşırsan direk avukat tut ve firmaya dava aç, alan adının gasp edildiği, ticari faaliyetlerinin devam edemediği, alan adına bir daha ulaşamadığını, alan adının değerini, sitenden gelen trafiği, kitleni kaybettiğini, sitenin google sayfası 1. sayfadaysa, itibarını kaybettiğini.. gibi gibi 250 - 300.000 liralık tazminat öderler de anlarlar
    Avukatım ile görüşüyoruz, hala bir umut bekliyorum ki..
  • 03-07-2021, 19:07:07
    bahsedilen konuyu şuan 112 kişi okuyor, bunun yalnızca 62 tanesi forumdan, kalan 50 kişi misafir. Yani yaşanan problem sadece r10'a özel değil. Mağdur olan başka vatandaşların da olduğu aşikat. Beklemede kalın kardeşlerim, arkadaşlar bir durum olduğunda burada sizinle paylaşacaklar. Sorun yaşayan arkadaşlarıma geçmiş olsun.
    Firma sahipleri de azıcık sakin olsunlar, kolay değil, insanların emek verdiği, parasını bağladığı işlerde sitenin kapanması kolay değil, herkesi sağduyulu olmaya davet ediyorum
  • 03-07-2021, 19:07:21
    Yerli girişimleri bu şekilde görmek üzücü.

    Düzeltiyorum:
    Herhangi bir mağduriyet yaşamayan arkadaşlarım, konuyu germek yerine çözüme destek olsak daha iyi olmaz mı?
    Ortada zaten ciddi mağduriyet yaşayan arkadaşlar var, gerilimin kimseye faydası yok.

    Teknoclouds, sizinde ortada ciddi bir emeğiniz var yatırımınız var. Soruna sorunla giderek çözüm üretemezsiniz, eğer gerçekten kurumsal bir yapınız varsa en azından müşterilerinizi bilgilendirin şu şekilde çözüme gideceğiz diye müşterileriniz adımlarını ona göre atsın.
  • 03-07-2021, 19:10:50
    Benim su an paneldeb1600 domainim var. tirnaklarimi yiyerek bekliyorum. Insallah duzeltebilirler. Yoksa behlül (ben) batar.