bahsedilen konuyu şuan 112 kişi okuyor, bunun yalnızca 62 tanesi forumdan, kalan 50 kişi misafir. Yani yaşanan problem sadece r10'a özel değil. Mağdur olan başka vatandaşların da olduğu aşikat. Beklemede kalın kardeşlerim, arkadaşlar bir durum olduğunda burada sizinle paylaşacaklar. Sorun yaşayan arkadaşlarıma geçmiş olsun.
Firma sahipleri de azıcık sakin olsunlar, kolay değil, insanların emek verdiği, parasını bağladığı işlerde sitenin kapanması kolay değil, herkesi sağduyulu olmaya davet ediyorum