sosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam siz sabahtan beri açılan konuları, ortaya atılan iddiaları takip etmiyorsunuz sanırım. Sabahtan beri en az 10 kişi saydım, müşterilerim var, domainlerim var, sitelerimize erişemiyoruz yazıyorlar. Sadece mağdur olan batuhan değil burada. Bahsedilen mağduriyetin de sadece r10'da ki arkadaşlar olduğunu da düşünmüyorum açıkçası. Lütfen yorum yaparken kendinizi o arkadaşların yerine koyun. Bugün hangi devirde yaşıyoruz ki insanlar deli gibi seo konusu ile ilgileniyorken siteniz kapansın, alan adına hata sayfası gelsin. Kusura bakmasın firma yetkilisi, insanlar deli gibi emek verip proje geliştirmeye çalışırken siteye erişim bir şekilde gerçekleştirilmesin. Olabilir, hatadır, bu insanlara bir açıklama yapılmalı ki insanların da içi rahatlasın.
Büyük bir iş yapıyorsanız yada sorunsuz bir hizmet almak istiyorsanız 30 TL ye domain satan firmaları tercih etmemelisiniz. Mesajımda bahsettiğim gibi bu firma sonuçta piyasa altı hizmet veren 3.sınıf bir firma bu yüzden olası bir kriz anında profesyonel destek bence beklememelisiniz çünkü bunları sağlayabilecek nitelikte çalışanları olsalardı 30 TL ye domain satmazlardı.

Bu arada firma duyurular vs yayınlamış önceki yorumlarda okudum.