Yerli girişimleri bu şekilde görmek üzücü.
Düzeltiyorum:
Herhangi bir mağduriyet yaşamayan arkadaşlarım, konuyu germek yerine çözüme destek olsak daha iyi olmaz mı?
Ortada zaten ciddi mağduriyet yaşayan arkadaşlar var, gerilimin kimseye faydası yok.
Teknoclouds, sizinde ortada ciddi bir emeğiniz var yatırımınız var. Soruna sorunla giderek çözüm üretemezsiniz, eğer gerçekten kurumsal bir yapınız varsa en azından müşterilerinizi bilgilendirin şu şekilde çözüme gideceğiz diye müşterileriniz adımlarını ona göre atsın.