Bu arada son olarak yazacaklarım, firmanın kriz yönetimini yapamamış olması normal. İnsanlar bu denli büyük yüklerin altında kalmıyorlar. Bu olayı toparlamanın tek yolu gözüküyor, mağduriyet yaşayan insanlara tek tek telefon ile ulaşıp, sorunu iki tarafın ortak halletmesi mümkünse de tek başına halletmeleri gerekiyor. Panele girip destek oluşturun dedikten sonra ben neden onlardan alan adı alayım ki ?
Bu durumu toparlamanın tek yolu, mağduriyet yaşayan her insana sorunu onların çözmeleri yerine kendileri çözmeyi denemelidir.