Geçmiş olsun, benzer bir olay yaklaşık bir ay önce benim de başıma geldi.
Alan adı gitti, hesabıma ödediğim ücreti geri yatırdılar, ama kendilerine olan güvenim bitti.
Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
İlgili Konu:
Merhaba arkadaşlar
Bir arkadaşın tavsiyesi üzerine TeknoClouds'tan yaklaşık 10 gün önce bir alan adı aldım.
Dün siteye girerken GoDaddy.comun izniyle ücretsiz olarak park edildi. şeklinde bir sayfaya yönleniyor
ns'ler de domaincontrol.com'u gösteriyor.
Dün bir destek talebi oluşturdum, "25 Mayıs sonrası domainlerin bazılarında yaşanıyor bu durum. Destek ve çözüm için kayıt kuruluşumuz ile irtibaata geçtik." şeklinde dönüş yaptılar.
Üzerinden 24 saat geçmesine rağmen henüz bir dönüş sağlanmadı.
İşin kötüsü alan adı üzerinden sözleşme imzalayıp SEO çalışması başlatmıştık.
İstenen anahtar kelimelerde site 2. sayfadaydı.
Şu an siteye erişilmiyor...
Link: TeknoClouds Güvenilir mi? - R10.net
Teknoclouds ne yapıyor?
520
●24.255
- 03-07-2021, 17:27:42Domain parasını vermekle teselli edemezlertaksimcw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2021, 17:54:07aynen hocam, seo'ya başlamıştık , istenen anahtar kelimelerde site 2. sayfadaydı.Batuhan Ustun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
referansla gelen müşteriyle de güven problemi yaşadık.
müşteride acaba alan adıma mı çöktüler gibi bir düşünce de oluşmuştur - 03-07-2021, 18:00:15Ben hizmetine ulaşamıyorum, müşterilerim ulaşamıyor, sitelerim kapalı ve hala üste çıkmaya çalışıyorlar!
Ben mağdurum kardesim anlatabiliyor muyum, ticketlari kapatıyorsun, ulaş diyorum kaçıyorsun. Ama burdan çok güzel takip ediyorsun...
Okuduğunuzu biliyorum. Uğraşmaktan yoruldum kardeşim, hadi güzel dostum, sevgili firmam ver domainlerimizi de gidelim.
Hem sinirden elim ayagin titriyor hemde gülmeden duramıyorum su olaya 😂
Ben doğruladı yazarım, ister dava ac, ister o ticketlarda üste cik, buna engel olamazsin.
Ulaşın dedim, iletişim kuralım dedim otomatik mesajlar attınız.
Gelip yapamadık, özür dileriz demek yerine otomatik mesajlarla garantisi yok, ayrıcalık saglanmiyacak dediniz.
Savunacak bir yanınız yok ki savunayım, birde r10 da konu açtığım için insanları galyana getirmeyin diyorsunuz??
Şimdi size yazdıklarını, özel bilgilerimi istediklerini, vermezsem hizmetlerimi açmayacaklarını (ki veririz gizlimiz saklimiz yok
) ilettikleri mesajları atıyorum.




- 03-07-2021, 18:01:46Size ticket da ılımlı yanasmayi da denedim, yine israrcisiniz.
Küfür yok, birşey yok. Neden iletişim kuramiyoruz? - 03-07-2021, 18:01:55-aynen kardeşim kurumsal firmayız.
açın davayı baştan salma iş nasıl yapılıyormuş görsünler.
) ilettikleri mesajları atıyorum.


