Ben hizmetine ulaşamıyorum, müşterilerim ulaşamıyor, sitelerim kapalı ve hala üste çıkmaya çalışıyorlar!
Ben mağdurum kardesim anlatabiliyor muyum, ticketlari kapatıyorsun, ulaş diyorum kaçıyorsun. Ama burdan çok güzel takip ediyorsun...
Okuduğunuzu biliyorum.
Uğraşmaktan yoruldum kardeşim, hadi güzel dostum, sevgili firmam ver domainlerimizi de gidelim.
Hem sinirden elim ayagin titriyor hemde gülmeden duramıyorum su olaya 😂
Ben doğruladı yazarım, ister dava ac, ister o ticketlarda üste cik, buna engel olamazsin.
Ulaşın dedim, iletişim kuralım dedim otomatik mesajlar attınız.
Gelip yapamadık, özür dileriz demek yerine otomatik mesajlarla garantisi yok, ayrıcalık saglanmiyacak dediniz.
Savunacak bir yanınız yok ki savunayım, birde
r10 da konu açtığım için insanları galyana getirmeyin diyorsunuz??
Şimdi size yazdıklarını, özel bilgilerimi istediklerini, vermezsem hizmetlerimi açmayacaklarını (ki veririz gizlimiz saklimiz yok

) ilettikleri mesajları atıyorum.