Bir açıklamayı bile hak etmiyorsak firmanın gözünde, her türlü eleştiriyi kaldırabilmeside gerekir bence. Şu saate kadar tek bir açıklama bile yapılmadı. Fişi çektik gidiyoruz dese daha iyi şu durumdan.
Konuyu bilmiyorsunuz, uzun uzun size yazamam dedi..