Bence, şuan mevcut domainleri olanlar (bende dahil) sorun yaşamıyorsa eğer hemen işlem yapmasın. Şuan ki yoğunluktan, başınıza bir iş geleceği yoksa da gelebilir. Şuan 6 domainim mevcut herhangi bir sorun gözükmüyor. Yoğunluk geçtikten sonra transfer işlemleri başlatacağım.
Haklısınız, benim domainlerim geçen seneden bir sorun yok şuan için Allahtan yok, 40 günü kaldı zaten transfer edecektik, konuyu görünce transfer kodu talebi gönderdim gelmedi... Beklemek lazım. Sorun yaşayan arkadaşlar adına gerçekten çok üzgünüm....