Burada sürekli konu açmanız insanları galeyana getirmek dışında bir işe yaramaz.Şuan ne olduğunu bile bilmeyen insanlar sizin mesajlarınız yüzünden telaşla domainlerini taşımaya çalışıyor. Ayrıca kendi mesajlarınızı da konuya ekleseydiniz samimiyetinize inanırdım ancak adamları nasıl çıldırttıysanız bu mesajları yazacak kadar düşürmeyi başarmışsınız. Eğer mağduriyetiniz var ise burada konu açmak ile uğraşacağınıza karakola gidip 2 dk ifade verebilirsiniz.
Domainlerim godaddyde satılıyor demiştiniz önceki konularda.Böyle bir söylenti çıkardınız ama kanıt eklemediniz. Eğer domaininiz godaddyde satılıyorsa kanıtta ekleyin lütfen çamur at izi kalsın olmuş resmen.
Firmayı savunmuyorum ama 24 saat bile dolmamış bir problem için ortalığı ayağa kaldırdınız.
hocam mesajlarınızı okurken kanım dondu, kapanalı 24 saat olmadı diyorsunuz, kusura bakmayın, ben web sitesi açıyorsam, 7 gün 25 saat o web sitesi faal durumda olacak. Olası bir problem varsa da r10 ile iletişim kuracaklar diyecekler ki şöyle bir sorun yaşıyoruz, herhangi bir dolandırma vakası yoktur, çözüm için çalışıyoruz, ona da eyvallah.
Adamların üsluba bakar mısın ? Her çıldıran şirket böyle yazı mı yazacak ? Tehdit içerikli konuşma olmuş, ben tehdit sezdim, yanılıyorsam bana şunu diyin, siz yanılıyorsunuz, mesajlar içerisinde herhangi bir tehdit içeriği yoktur.
Ben zaten konu altına yazdım, adam dolandıcı demiyorum. İddiadan ibaret diyorum, bunlar iddia, insanların domaine erişimi yok, satıldı konusu açıldı, bunlar iddia evet ama bu kadar ortalık ayağa kalmışken bir mesaj yayınlayıp insanların içine su serpmek varken, adama kişisel mesaj ile zorbalık yapılmış...