Hiçbir şeyi değiştirmeden olduğu gibi atıyorum.
Kendi yazdiklarimi özetle zaten konuda yazdım. Tam olarak da üstteki mesajda attım.

Açarım kardeşim, adamlar beni mağdur etti bende hakkımı ararım. Hakkını arayanlara ses olurum.