• 22-06-2021, 16:53:03
    #1
    Twitter Hesap Sağlayıcısı
    365 gündür sigortalı bir işçi olarak çalıştım , fakat bazı sebeplerden dolayı işten çıkartıldım fakat ben kendi rızamla çıkış yaptım diye sigortamı iptal ettirdiler. ben işsizlik maaşına başvuru yapsam sonuç ne olur ?
  • 22-06-2021, 16:54:41
    #2
    Resmi de onlar çıkarttı ise alırsın ama başka türlü alamazsın
  • 22-06-2021, 16:55:47
    #3
    Twitter Hesap Sağlayıcısı
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmi de onlar çıkarttı ise alırsın ama başka türlü alamazsın
    kendileri çıkarttılar ama ben kendi rızamla çıkmışım diye onay vermişler.
  • 22-06-2021, 16:56:27
    #4
    burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    365 gündür sigortalı bir işçi olarak çalıştım , fakat bazı sebeplerden dolayı işten çıkartıldım fakat ben kendi rızamla çıkış yaptım diye sigortamı iptal ettirdiler. ben işsizlik maaşına başvuru yapsam sonuç ne olur ?
    Hak yemeyi nasılda seviyorlar ya, yazık günah. Malesef alamıyorsunuz hocam, onların çıkardı olarak göstermesi lazım.
  • 22-06-2021, 16:56:40
    #5
    burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    365 gündür sigortalı bir işçi olarak çalıştım , fakat bazı sebeplerden dolayı işten çıkartıldım fakat ben kendi rızamla çıkış yaptım diye sigortamı iptal ettirdiler. ben işsizlik maaşına başvuru yapsam sonuç ne olur ?
    Hocam öncelikle anlattığınıza göre işten çıkarılıyorsunuz ama kendi rızanız ile çıkış yaptığınızı söylüyorsunuz bunu çözmeniz lazım. İşsizlik hakediş olayına gelince eğer daha önce işsizlik maaşı almışsanız muhtemelen bir hakediş olur ( yine de işkura sormanız lazım ) eğer ilk defa alacaksanız son çalışılan yerde 600 günü doldurulması gerekiyor.
  • 22-06-2021, 16:57:47
    #6
    işten çıkarmalar yasak diye biliyorum bu yüzden sen kendin istifa etmişsin gibi göstermişlerdir ama istifa kağıdı vs imzalamadıysan hocam gidip sigorta'dan şikayet edebilirsin imzaladıysan eğer birşey yapamazsım maalesef
  • 22-06-2021, 16:57:52
    #7
    Twitter Hesap Sağlayıcısı
    akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hak yemeyi nasılda seviyorlar ya, yazık günah. Malesef alamıyorsunuz hocam, onların çıkardı olarak göstermesi lazım.
    valla hocam haram olsun ozaman bu yapanda şahsi öz amcamdır

    bytoprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle anlattığınıza göre işten çıkarılıyorsunuz ama kendi rızanız ile çıkış yaptığınızı söylüyorsunuz bunu çözmeniz lazım. İşsizlik hakediş olayına gelince eğer daha önce işsizlik maaşı almışsanız muhtemelen bir hakediş olur ( yine de işkura sormanız lazım ) eğer ilk defa alacaksanız son çalışılan yerde 600 günü doldurulması gerekiyor.
    ilk defa alacagım evet fakat 365 gün civarında.
  • 22-06-2021, 16:57:56
    #8
    İşten çıkış yaparken imzaladığın kağıtlarda bir çıkış sebebi belirtilmelidir. Bu istifa olarak görünüyorsa ve sen bunu imzaladıysan işsizlik maaşı alma hakkın ne yazık ki olmaz.
  • 22-06-2021, 16:58:12
    #9
    Twitter Hesap Sağlayıcısı
    aokancelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işten çıkarmalar yasak diye biliyorum bu yüzden sen kendin istifa etmişsin gibi göstermişlerdir ama istifa kağıdı vs imzalamadıysan hocam gidip sigorta'dan şikayet edebilirsin imzaladıysan eğer birşey yapamazsım maalesef
    herhangi bir şeye imza vs atmadım hocam.