İşsizlik Maaşı
30
●633
- 22-06-2021, 16:55:47kendileri çıkarttılar ama ben kendi rızamla çıkmışım diye onay vermişler.DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2021, 16:56:27Hak yemeyi nasılda seviyorlar ya, yazık günah. Malesef alamıyorsunuz hocam, onların çıkardı olarak göstermesi lazım.burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2021, 16:56:40Hocam öncelikle anlattığınıza göre işten çıkarılıyorsunuz ama kendi rızanız ile çıkış yaptığınızı söylüyorsunuz bunu çözmeniz lazım. İşsizlik hakediş olayına gelince eğer daha önce işsizlik maaşı almışsanız muhtemelen bir hakediş olur ( yine de işkura sormanız lazım ) eğer ilk defa alacaksanız son çalışılan yerde 600 günü doldurulması gerekiyor.burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2021, 16:57:47işten çıkarmalar yasak diye biliyorum bu yüzden sen kendin istifa etmişsin gibi göstermişlerdir ama istifa kağıdı vs imzalamadıysan hocam gidip sigorta'dan şikayet edebilirsin imzaladıysan eğer birşey yapamazsım maalesef
- 22-06-2021, 16:57:52valla hocam haram olsunakilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ozaman bu yapanda şahsi öz amcamdır
ilk defa alacagım evet fakat 365 gün civarında.bytoprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-06-2021, 16:57:56İşten çıkış yaparken imzaladığın kağıtlarda bir çıkış sebebi belirtilmelidir. Bu istifa olarak görünüyorsa ve sen bunu imzaladıysan işsizlik maaşı alma hakkın ne yazık ki olmaz.
- 22-06-2021, 16:58:12herhangi bir şeye imza vs atmadım hocam.aokancelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ozaman bu yapanda şahsi öz amcamdır