İşten çıkış yaparken imzaladığın kağıtlarda bir çıkış sebebi belirtilmelidir. Bu istifa olarak görünüyorsa ve sen bunu imzaladıysan işsizlik maaşı alma hakkın ne yazık ki olmaz.