Konu
İşsizlik Maaşı
22-06-2021, 16:57:56
#8
s_akarisik
İşten çıkış yaparken imzaladığın kağıtlarda bir çıkış sebebi belirtilmelidir. Bu istifa olarak görünüyorsa ve sen bunu imzaladıysan işsizlik maaşı alma hakkın ne yazık ki olmaz.