burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
365 gündür sigortalı bir işçi olarak çalıştım , fakat bazı sebeplerden dolayı işten çıkartıldım fakat ben kendi rızamla çıkış yaptım diye sigortamı iptal ettirdiler. ben işsizlik maaşına başvuru yapsam sonuç ne olur ?
Hak yemeyi nasılda seviyorlar ya, yazık günah. Malesef alamıyorsunuz hocam, onların çıkardı olarak göstermesi lazım.